Online diensten

Volledig ontspannen in 10 weken

Eind ’90-er jaren had ik veel last van spanning en mijn huisarts raadde me een ontspanningstraining aan. Ik ben dat maar gaan doen, vanuit het idee ‘baadt het niet, dan schaadt het niet’. Het bleek om een methode te gaan die autogene training heet. Zonder al te veel verwachtingen ben ik die training gaan doen en daarna ook de gevorderden training. Ik deed geduldig mijn dagelijkse oefeningen, maar de eerste weken merkte ik er helemaal niets van. Ik kan me nog goed herinneren dat ik na een week of 8 thuis kwam uit mijn werk en op bed ging liggen om mijn oefeningen te doen. Toen ik weer op stond merkte ik tot mijn verbazing ineens dat ik totaal ontspannen was; zo maar, out of the blue, leek het. Dat was een hele bijzondere ervaring, om zonder spanningen in mijn lijf te zijn. Ik kan dus uit eigen ervaring zeggen dat autogene training werkt; je hebt er alleen wat geduld voor nodig en de discipline om consequent 2 tot 3 maal daags 5 tot 10 minuten de tijd te nemen om je oefeningen te doen.

Nadat ik de autogene training voor gevorderden gedaan had, ben ik verder gegaan met meditatie; de autogene training raakte op de achtergrond en verdween langzaam weer uit mijn leven. In 2016 ben autogene training opnieuw gaan doen en ook nu merkte ik na een week of 8 een duidelijke verandering: mijn ademfrequentie nam sterk af en daarmee ook de drukte in mijn hoofd (N.B. binnen spirituele stroming is bekend dat adem en denken met elkaar verbonden zijn). Autogene training werkt dus gewoon!

Ik heb een aantal mensen die met spanningsklachten zaten gevraagd of ze autogene training wilden uitproberen en ook bij hen bleek dat het werkte. Eén persoon had zelfs meteen bij de eerste week al resultaat en voelde de rust in zich stromen, maar meestal duurt het wat langer.

Als ik mijzelf in 10 weken volledig kan ontspannen, dan kan jij dat ook. Het is geen moeilijke techniek en het is ook niet alleen voor bepaalde mensen weggelegd die toch al rustig zijn van zichzelf. Volledig ontspanning in 10 weken is mogelijk voor iedereen.

Autogene training werkt

Sinds ik 2016 autogene training herontdekte, heb ik meerdere mensen de methode laten testen. Bij allemaal blijkt de methode te werken! Voorwaarde is wel dat je consequent 2 tot 3 maal daags je oefeningen doet.

Wil je graag tot rust komen, maar lukt het je niet omdat:

9

je spanning in je lijf voelt, maar niet weet waar het vandaan komt?

9

je maar niet kunt stoppen met piekeren?

9

je je om veel te veel dingen druk maakt?

9

je je onzeker voelt als het er op aan komt?

9

je teveel ballen in de lucht moet houden?

9

je je voor van alles verantwoordelijk voelt?

9

je moeite hebt met nee zeggen?

Het goede nieuws is dat je wel degelijk rust in jezelf kunt creëren

Deze onrust kan deels voort komen uit je levensomstandigheden, zoals een druk gezin, een arbeidsconflict of een familieruzie, maar een deel zit ook echt in jezelf. Onrust wordt voor een groot deel veroorzaakt door hoe je om gaat met de situaties die zich voor doen. Er zijn twee manieren om dat aan te pakken: dat is door praktisch in het hier en nu dingen aan te pakken en door dingen uit het verleden te verwerken. Voor het tweede verwijs ik je naar mijn andere diensten, maar onrust is wel ook degelijk praktisch in het hier en nu aan te pakken en deze online training volledig ontspannen in 10 weken is daar een goede manier voor. Aan het eind van deze 10 weken:

7

kun je je spieren ontspannen

7

kun je je bloedvaten ontspannen

7

kun je je hartslag reguleren

7

kun je je ademhaling reguleren

7

kun je je buik ontspannen

7

kun je je hoofd tot rust brengen

Volledig ontspannen in 10 weken

9

Het kost je slechts 5 - 10 minuten, 2 of 3 x per dag

9

de affirmaties kun je altijd en overal toepassen

9

je kunt het als voorbereiding op meditatie of diepe verstilling gebruiken

9

je hoeft geen moeilijke oefeningen te doen

9

je kunt de rust in jezelf verankeren, waardoor je het op elk moment kunt oproepen

9

het brengt helderheid in je geest, waardoor je betere keuzes kunt maken

10 weken, 10 stappen

Autogene training kent een opbouw in 10 wekelijkse stappen.

De methode volgt een gestructureerde opbouw, waarin achtereen volgens de volgende stappen worden gezet:

 

 

 

Je kunt deze online training op elk gewenst moment beginnen.

 

 

Wekelijks krijg je een mail met nieuwe instructies.

 

9

Spierontspanning

Zwaarte

9

Bloedvatontspanning

Warmte

9

Regulering van de hartslag

9

Regulering van de ademhaling

9

Ontspanning van het buikgebied

Solar plexus, zonnevlecht

9

Verkoeling van het hoofd

9

Eigen affirmaties toevoegen (optioneel)

Deze online training nu van € 295,- voor € 47,95!

Wil jij jezelf volledig leren ontspannen in 10 weken?

Twijfel dan niet langer en schaf deze training aan!

Pin It on Pinterest

Share This